Accepterad albin jonsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shownidas

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199634681773/

Ditt Hex-ID: steam:110000163cd8fad

Vad är din discord tagg? 1.shownidas

Vem var det som bannade dig? Real ABM

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-11 212456.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom tyckte jag gjorde ett regelbrott

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min polare åkte runt nere vid flygplatsen och runt gs. sen när vi var vid flygplatsen åkte vi förbi våra oppositioner och såg en från deras gäng. han satt på en moped utanför deras gänghus och vi åkte och pratade med han. sedan hoppade vi ut och riktade på han för att vi har krig, vi ville kidnappa han. sedan tar han upp sitt vapen när vi riktar på han och då skjuter min polare han i benet för att inte riskera att dö. då börjar han vi tänkte kidnappa att prata ooc och avbröt scenariot. vi pratade om vad som hände och sa bara att vi skiter i detta och ingen blev skadad eller förlorade något. båda partnerna sa att vi struntar i vad som har hänt. vi båda gjorde fel i scenariot och jag tycker inte det är något fel eftersom vi bara struntade i det och åkte därifrån utan att ha tagit något eller någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var både och. för det första kunde vi inte veta att det var pinnarna som sitter runt om gängområdet som visar att det är just deras gäng "mark" eller vad man ska kalla det. och så gjorde ju motparten fel genom att prata ooc och fear rpa. men han fick inget för det. men jag vet nu att jag ska tänka mer på vart jag gör kidnappningar. jag vill också påpeka en väldigt konstig grej. Real ABM som gav mig bannen var två dagar innan vice boss i gänget DOA som har allians med gänget vi har krig mot. han borde inte få ta detta ärende. jag själv tyckte han var väldigt partisk men jag kan ju även missförstå han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har två tidigare bans. jag vet bara en och det var min brorsa som fick mig bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åka utanför gänghuset och kidnappa, jag borde ha gjort det lite längre bort från deras gänghus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer tänka mer på hur och vart jag gör kidnappningar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka