Accepterad Kizooo | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kizooo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558505183

Ditt Hex-ID: 11000015f4332df

Vad är din discord tagg? kizooobro

Vem var det som bannade dig? Aleksandar

Bild på banmeddelande: de ja de.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig för att jag körde över en person vid sjukhuset med en liten putt så skulle ja åka där ifrån sen blir jag bannad, Så han valde att banna mig för mild vdm som är rätt beslut men själv tycker jag ej 2dgr men hans beslut ja respekterar det, så helt enkelt han banna mig för vdm för jag körde över en grabb mildt vid sjukhuset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så innan jag blev bannad så åkte jag från mitt gänghus t att hämta min grabb så jag åker och hämtar han så åker jag till sjukan o sen så släppte jag han vid svetlana men det gick ej såg ja så jag tog upp han t sjukvårdare sen så lämmnar jag han sen hoppar jag in i bilen, hade texture loss så han bil kom och försvann så när ja körde in i han så trodde ja det var okej han brydde sig it vad ja vet så åkte ja t mitt gänghus skulle logga för var trött men sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban men tycker bara att den är lång skulle jag säga men om han tckr ja förtjänar 2dgr ban så respekterar ja de men annars så va de inte något fel med bannen bra beslut från han :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad för vdm men vet vad regelen är 100%, Men mina andra bans är innan min senaste är hets ooc som jag lärt mig av det misstaget men annars så är det gangka lungt skulle jag säga med bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag kunnat gjort annourlunda är att inte köra fram så som jag gjorde skulle bara backat ist men vet ej vad ja skulle gjort annourlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka