Ej Antagen Kitty | Chef-jobb ansökan (Unicorn) [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kitty

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Saga

Vad heter du på discord? Travlanzz

Ange ditt födelsedatum: 3 Februari 2006

Hur länge har du spelat på Unive? 7 December

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Jag har jobbat på Galaxy Nightclub som Strippa samt tagit en högre roll i Ledningen då jag blev upphöjd av ägaren pga bra aktivitet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill skapa en trygg miljö för både tjejer och killar som vill jobba som strippor, att göra klubben till en stripp klubb där folk kan komma och slappna av och titta på duktiga dansare. Det ska vara inget krav på private shows utan om man som dansare vill så får man. Jag vill även att set ska bli en säker plats för våra dansare så det är ska bli strikt med sitt språk och beteende. Vill även ha bra säkerhetsvakter som kan ha ordning på stället. tänker att hålla öppet hela helgen och några dagar på vardagarna när det passar, även ha olika teman som på jul, halloween mm.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv nästan varje dag så det är hög aktivitet hos mig. Brukar mer vara aktiv på kvällarna men finns det tid så är jag oftast inne större del av dagen

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka