Accepterad kitte | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kitte

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869674568/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: yes sir jag fick min ban den 1/31/2021 4:30 AM

Vad är din discord tagg? kitte#4781

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstäng för rdm-network19. återstår 4dagar 23 timmar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja råkade slå ner mekonomen men ja har ett clip om det behövs och ni inte förstår mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och pratade med mekonomen vid vägen då 3 bilar körde in i mekonomens bil en av dem som kråkade körde iväg och de 2 anda stanade och och ena drog fram ett baseball tre och sen tog mekonomen shälv försvar och efter det körde den andra bilen över mekonomen och sen steg han ut med ett baseball tre och sen slo mekonomen han med en kniv som shälv försvar och sen försökte jag hjälpa mekonomen att hante skulle dö så jag fön irsåkte slå till honom men sen råkade jag slå till mekonomen och sen blev jag bannad och ja har ett clip om ni behöv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag försökte hjälpa mekonomen att han inte skulle dö men ja rökade slå till mekonomen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte använda våld

Har du lärt dig någonting efter din ban? att försöka lungna sitvationen utan våld

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka