Nekad Kirooifrångbg | Beslut Överklagan [av krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kirooifrångbg

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ditt discord namn: a1capone1.

Ditt Hex-ID: steam:11000013aea2bd6

Vad för typ av beslut gäller det? Perma ban

Vem/vilka tog beslutet? 3lza - Krato om jag minns rätt

Varför tror du själv att beslutet togs? Dem hittade då ett gammalt raderat montage som jag hade på datorn. Montaget gick ej att kolla på då klippsen var raderade från ett tag tillbaka. trodde inte det va så strikt med att ha montage då jag trodde att sålänge man inte lägger upp nått så är det lungt.

Hur är beslutet felaktigt? Som jag sa. Jag har alltid trott att om man inte lägger upp nått så är det inget problem. Dem såg att det var längesen jag gjorde montaget. jag hade inget på capcut och inget annat någonstans. Montaget som jag blev bannad för har varit raderat sen långt tillbaka. Tycker att det va dåligt bemötande man fick i samtalet då staffsen va otroligt otrevliga. Att lägga flera tusen kronor på servern o ha ett gammalt montage som man ser är raderat sen innan eftersom att de va i en fil och inte i någon app o blir bemött på de sättet är väldigt tråkigt. Ni sa även i support i stilen med "aa du kommer ju lägga upp montaget så fort du lämnar". Då jag varit bannad många gånger innan o haft chansen till o lägga upp montaget men inte gjort. har raderat allt igen. finns inte ett spår av något som går över era regler

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ej fått något

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka