Nekad Kirooifrångbg | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kirooifrångbg

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198948690902/

Ditt Hex-ID: steam:11000013aea2bd6

Vad är din discord tagg? a1capone1.

Vem var det som bannade dig? ~krizz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-01 193246.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar poängen. Hörde själv på årsmötet att man skulle banna sliskiga människor som sliska mot tjejer. Men detta var inte rätt. Innan man bannar ska man väll veta vad som hände innan eller?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till Auto experten då en tjej kör in i min bil med en gräsklippare, jag åker in med bilen o rammar gräsklipparen när hon har hoppat av den. Då skriker jag varför kör du in i min bil din jävla hora. Jag tänkte suntförnuft om någon skulle köra in min bil i verkligheten så skulle jag självklart blivit arg och svurit åt dem. Varken det är en man eller kvinna de kvittar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är en felaktig ban. Fattar det här med att sliska sig mot tjejer men de gäller inte i dessa tillfällen. Jag såg klippet av han som bannade mig o då har man bara tagit med när jag svär till henne.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för några dagar sedan av något som inte ens jag hade gjort, som jag även har gjort en överklagan på

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte agera så impulsivt men man får också tänka förnuft att hon faktiskt körde in i min bil o stack in på auto experten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer undvika o ens prata med dem som rpar som tjejer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart

Nekad, du körde rakt in i henne när hon var påväg in i autoexperten senare så gick du fram till henne och sa ey din h""" din """" osv.

Tillbaka