Nekad Kirooifrångbg | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kirooifrångbg

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198948690902/

Ditt Hex-ID: steam:11000013aea2bd6

Vad är din discord tagg? a1capone1.

Vem var det som bannade dig? Philip320, limpis eller Toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-18 004359.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror det var för jag råkade reagera på någon ai grej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt o käkade samtidigt som krim mötet va igång, o så hör jag att dem börja snacka om någon ai grej och att man blev bannad om man gjorde en sån o då tänkte jag kolla vad dem snackade om, då trycker jag där de står ai nånting, o så blev jag bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså om jag ska va helt ärlig jag kan inte mycket om datorer o sånna internet grejer. Jag tänkte kolla vad ni snackade om samtidigt jag käkade. Då tryckte jag med musen o jag antog att sålänge jag inte trycker enter så e de lungt. De va de tydligen inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger de senaste 6mån, blivit unbannad från flesta för de ansågs att vara felaktigt o andra saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de ska inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Varit bannad ett tag efter som jag ej visste om de va temporär eller perm. Så har inte gjort överklagan på ett tag. Även fokuserat på privata saker som går före rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart. Vill tillägga att jag lagt mycket pengar o de va ett missförstånd

Senast ändrad:
Detta var ej mitt beslut överlämnar till limpis eller 320

Fixa din ban bild, annars är överklagan ogiltig och du behöver skapa ny.

Eftersom att du fortfarande inte fixat din ban bild blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka