Kirekire11 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kirekire11

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 Maj 2003

Vad heter du på discord? Bop#7437

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Har runt 1000h på FiveM.

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Beror dag till dag, men nu när jag har distansskola kan jag tillbringa mer tid än vanligt. Kan bli mellan 2-8 timmar per dag.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag har tid och spelar framför datorn. Vill vara så aktiv som möjligt för att inte missa scenarion och annat viktigt som händer på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? Som jag skrev tidigare, runt 1000h.

Vad heter du? Kurt Kashmid

Hur gammal är du? Jag är född 1994, alltså 27 år gammal.

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Jag vill bli anställd hos Securitas för det låter som en arbetsplats som passar mig perfekt. Jobbar smart och smidigt när det gäller stressiga situationer och när folk är i knipa. Jag vill göra staden så säker och trevlig som möjligt.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Som jag sa tidigare så jobbar jag smart och smidigt, även väldigt effektivt. Kan justera mig anpassade situationen och hur läget ligger till.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har jobbat på några olika ställen som både parkerings- och ordningsvakt i olika städer. Så har några år på nacken hur arbetet utförs.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin betyder att man ska bete sig och enbart använda radion vid tillfällen då det behövs. Snacket i radion ska utföras tydligt så resterande kan lätt förstå och uppfatta situationen.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Securitas är som en "mini polis". Dom ska finnas för att ha koll på de mindre situationerna som händer i staden. Man jobbar med att första hand använda sin röst och varna/säga till folk att möjligtvis varna dom eller säga till dom vad dom får och inte får göra. Fungerar inte rösten kan våld/vapen tas in som sista utväg, (såsom tazer, eller ev. batong).

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag ringer/kallar på extra patrull för att bli en starkare grupp mot mannen mot kniven. Samtidigt försöker jag snacka med personen som hotar med en kniv att lägga bort kniven och ta upp händerna mot luften så han inte han göra någon skada. Lyssnar han inte och fortsätter hota så tar jag upp tazer som kan behövas använda så ingen annan kommer till skada. Försöker få kontroll på mannen och håller fast han med t.ex. handfängsel till polis kommer och tar över mannen.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag kallar på polis och förstärkning, samt ambulans till personer som blivit skadade. Rör mig närmare personen och gör ingrepp med ev. tazer, kroppsvåld eller batong så han inte kan misshandla personen mer. Jag försöker hålla fast honom och sätter handfängsel på hans händer och håller fast han till polis och ambulans kommit och tagit över ärendet.

Har du några andra frågor? Nej, jag har inga övriga frågor.

Ansökan Accepterad
Bra skrivet, detta va inte 100% vad jag ville uppfylla med ansökan, men den är bra som den äe.

Kontakta mig på Discord.
Johan Eriksson#5018

Tillbaka