Nekad Kipow | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kipow

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Kipow

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Makkan, 25 år, är känd i staden för sin unika kombination av intelligens, vänlighet och humor. Trots att han har vuxit upp i en tuff miljö, har Makkan ett leende som lyser upp varje rum han går in i. Han använder sin skarpa intelligens för att lösa problem och hjälpa dem omkring honom. Makkan är känd för sina skämt och förmågan att få människor att skratta, vilket gör honom omtyckt bland både vänner och främlingar. Trots livets utmaningar väljer Makkan att vara snäll och stödjande. Han spenderar sin tid med att hjälpa andra och sprider glädje genom små godhjärtade handlingar. Makkans vänlighet och humor blir en ljuspunkt i stadens ibland hårda verklighet. Historien om Makkan är en berättelse om en smart, snäll och rolig individ som väljer att använda sina styrkor för att göra världen lite bättre för dem han träffar på sin väg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra rpare. jag kan bidra med roliga scenarios där alla kan skratta och må bra, ha rolig är viktigt. jag kan även ha scenarios som är allvarliga och inget man skojar och skämtar i. Jag har även rpat på andra servrar som kriminell och som skattebetalare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte bara ska gå för vinst utan att båda ska ha kul och att låta andra åckso vinna.att man inte bara spelar för sin egna vinst, dvs att man tänker på att den andra parten ska också ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst dom. Meta gaming, powergaming,fear rp, suntförnuft. lall

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet på att rollspela för jag har gjort det väldigt mycket på andra servrar och spelat rp i över 3 månader så har otrolig erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara säga att jag är en seriös spelare utan lall och kan rp på bästa sätt . ha det bäst

Nekad, utveckla din personbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka