Accepterad Kio12 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kio12

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198430917320/

Ditt Hex-ID: 11000011c0d92c8

Vad är din discord tagg? Kiodelnio1

Vem var det som bannade dig? Wux

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Ban 2025.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag gjorde misstaget att skjuta vid sjukhuset, vilket var otroligt fel av mig det är inte nått jag hade gjort idag. Detta är en ganska gammal händelse från förra året. Men med tiden så mognar man till och inser vad som är rätt och fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig på sjukhuset, och där var det ett flertal personer som höll på att hetsa vilket gjorde min karaktär arg. Det gjorde så att jag valde att ta fram mitt vapen o springa in på sjukhuset och hitta dom som jag bråkade med. Det var inte smart gjort men jag tänkte mig inte för och mina vänner gjorde en stor mängd grupptryck. Vilket gjorde att jag blev övertalad och valde att springa in och sedan börja skjuta dom personerna som var där inne vilket ledde till min ban. Och det var då jag insåg vilket STORT misstag jag hade gjort och att jag ångrade mig rejält!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag håller med staffsen och förstår deras val om att permanent avstänga mig från Unive Roleplay, men som sagt så har det ändå gått tid sen jag blev bannad. Vilket har fått mig och tänka "hur tänkte jag"? Men håller absolut med staffsen och deras val. Hade jag vart i den situationen idag så hade scenariot utspelats på ett HELT annat sätt än vad jag gjorde förra året.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för en massa småsaker men som ändå har en stor betydelse och stor roll i rollspel. Det kan vara allt från sunt förnuft till Power gaming. Men en sak som ät säker är att jag aldrig har blivit bannad för samma sak två gånger. Med det sagt så lär man sig av sina handlingar och inte gör om dom. Jag skulle säga att detta är en av mina starka sidor, att jag inte gör om samma misstag 2 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det finns alltid flera olika utspelandes av scenarion, men jag hade kunnat till exempel väntat på dom tills dom hade åkt ut från sjukhuset och följt efter dom samtidigt som jag håller på att samlar mitt gäng för att vi ska fånga dom jag följer efter. Men sen så kan man hämta nån man känner för att skugga dom och alltid ha en live position på vart dom befinner sig hela tiden och så skulle vi kunna hittat dom. Men som sagt så finns massa olika saker som hade kunnat göra detta scenario annorlunda. Men jag valde inte nått utav dom men det var på grund av mina frustration och det grupptrycket jag hade. Så jag valde den "enkla vägen" men som egentligen var den långsamma och osmarta vägen. Men idag hade jag tänkt över på vad som skulle göras bäst och ändå vara kul för både parterna. samt social RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig en hel del av min nuvarande ban men som jag sa tidigare så är min starka sida att inte bli bannad för samma sak igen. Men det jag har lärt mig av denna ban är att inte ta den snabba och första scenariot man kommer på, samt social RP och tänkande inför planering på ett nytt scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka