Accepterad Kinkong | Medlem ansökning (hyz0)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kinkong

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Arax bollar#0231

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex han har haft en svår barndom för att när han var 2 år gammal så dog hans pappa i en bil olycka. Alex har växt upp med hans mamma som inte hade så mycket pengar så när Alex skulle börja skolan så kunde han inte det för att hans mamma inte hade så mycket pengar. Så när Alex var femton år så fick han ett erbjudande av en person med mask när han hade varit ute med sina kompisar och han skulle få bra betalt om han skulle göra jobbet. Mannen berättar om jobbet och det är att Alex ska ta en pistol till en annan person så Alex tar emot jobbet och så fortsätter han göra massa jobb för den mannen och så när han var sjutton år gammal så åker han in i fängelset i 3 år och nu så ska han flytta in till en ny stad som heter Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenario som är på en hög RP nivå jag kan också bidra med glädje på servern och så kan jag fylla i platser som behöver för att severn ska funka som den ska.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela till exempel ett scenario för att ha kul och inte för vinsten som ett exempel att 5 personer gör ett bankrån och så ska alla va med på det och tycka det är kula att göra bankrånet.

Hur hittade du Unive? Genom streams och mina polare som tipsade om servern. Har också hört om servern på tiktok.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka