Nekad kingx1edit | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingx1edit

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? Kingx1edit

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Svensson han är 20 år gammal. Han har haft en tuff uppväxt då hans föräldrar gick bort tidigt efter han föddes så han var tvungen att bo hos sin bästa vän som han senare fick reda på var kriminell. Adam flyttade då han inte var trygg. Adam kan ha väldigt olika känslor det varierar på hur medborgarna är emot honom. Adam är väldigt intresserad av olika saker som att festa mycket skaffa vänner och bara ha det gött. Men han gillar särskilt bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå jag är en väldigt rp intresserad person och tycker det är jävligt kul att rpa jag kan bidra med annorlunda scenarion. Som kan var lite konstiga ibland. Jag vill verkligen också att andra ska ska rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.Bidra med nya idéer för servern och communityts utveckling och rapportera kritiska buggar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varigt med i många rp svervar men har inte hittat en bra.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en glad kille som vill allas bästa och vill att alla ska må bra.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka