Nekad kingx1edit | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingx1edit

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? Kingx1edit

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Adam svensson, jag är 20 år gammal och är en glad kille som gillar bilar och har kul. Är väldigt omtäksam och vill gärna att alla ska ha det bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att var polis och var en person som tar hand om de personer som behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man är realistisk och är en med spelare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.Bidra med nya idéer för servern och communityts utveckling och rapportera kritiska buggar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varigt med i många rp svervar men har inte hittat en bra.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en glad kille som vill allas bästa och vill att alla ska må bra.

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning samt vad det innebär att spela för motpartens vinst i ett scenario. Se till att du har med alla dessa punkter in din karaktärsbeskrivning - [Skriv namn, efternamn, ålder, bakgrund, känslor, intressen som din karaktär har]

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka