Nekad kingx1edit | Medlem ansökning [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingx1edit

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? Kingx1edit

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Jag heter Kalle Ohlsson och är en glad kille som gillar bilar. Kalle har haft en jobbig uppväxt hans föräldrar gick bort när han hade födes så han har bott hos sin farmor hela sitt liv. Han gillar att hjälpa folk så de känner sig bra. Han vill också att alla ska känna sig trygga. Kalle hjälper gärna till med vad som helst och med deras jobb. Kalle gillar att var med sina vänner och chilla framför tv'n.
Han gillar också att jobba så han får i hopp pengar till hans billar så han jobbar för det mesta. Kalle gillar att ha grill kväll och har det gött med vänner. Kalle är en skön kille som är glad av sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till en stor rp nivå och kan skapa en massa olika scenario. Jag tar rp på hög nivå. Jag har kört ett taga så jag känner mig ganska säker på reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte vinner alla scenario och låter andra delen vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Bidra med nya idéer för servern och communityts utveckling och rapportera kritiska buggar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varigt med i många rp svervar men har inte hittat en bra.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en glad kille som vill allas bästa och vill att alla ska må bra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad efter muntlig intervju.
Anledning:
plugga in grundreglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka