Accepterad kingx1edit | Ansökan till Servervakt [Allez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingx1edit

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? KIngx1edit

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010784c10f

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv nästan varje dag men på heljer så kan det vara mer aktivitet och ibland är det minder. Det beror på om jag har något planerat. Men på vardagr så är jag ibland med mina polare.

Hur länge har du varit medlem på Unive? I nästan sju månarder.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.medal.tv/ugcc/screenshot/uTu2xh_YQuNjioWIEXo__g.png?auth=exp=1744659000~data=MzIzMjY1MTg5LGs1bUJVQ3ZNR2t1OGFrUlBsLHItSzdxZXBMQywzNTQwNzIxNjc~hmac=b35fb1240bf4ac9a87ece1322d0e1a919e72a9423b63098b61a70868751b3750&type=original&_gl=1*yq7dv0*_gcl_au*MTQ3OTAxNTc0Ny4xNzM5OTkxMTMw*_ga*ODk3MDAxNjYxLjE3Mzk5OTExMjk.*_ga_RKTT7KQC04*MTc0NDYzNzc3Ni44LjAuMTc0NDYzNzc3Ni42MC4wLjA.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla ett bra rp på sverven och då tillexempel kika eller banna folk. Men en servervark ska också underläta för staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa till men olika saker för att underläta för er staffs och kunna hjälpa till islället för att göra en /report så kan jag ta det i egna händer. Men främns så vill jag till och få ett bättre rp på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrup som servervark kan vara om jag har gjort ett rån och sedan så går min bil sönder så lägger jag mitt vapen och min ammo i hansfaket och sedan dv jag bilen så allt bevis försviner. Eller om jag dör och inte vill ha kryka så ressar jag mig själv eller min kompis. Man får inte heller gyna sig själv på ett korrup sätt. En annan sak är lång kö någon stans så kickar jag dom så jag kan komma längre fram i kön sabbare. Men abuse är nästan samma sak fast att jag bannar eller kickar någon som jag inte gillar även fast hen följer reglerna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka