Accepterad KingLeo86 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aaa17

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Användarnamn: KingLeo86

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/

Vad är din discord tagg? KingLeo86#6582

Var är du avstängd? FiveM Servern, Discord servern

Vad är du bannad för? Bannad i discord, marknadsförning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, de va rusty och lallaren som ban mig dom svara inte i pm och jag för inte förklara vad som hände detta stämmer inte, dom ban mig utan bevis detta hände inte och jag fick inte förklara vad som hände i support dom bara banna mig tycker om serven och när jag gjorde en un ban ansökan blev jag nekad dirket bara för det är lallaren han ger mig inte en chans det är tråkigt. tycker att jag ska bli unbannad

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. va de för jag körde infårn polis hade ingen körkort eller bilen va stulen så vad skulle jag ha gjort men ingen svara i support då men blev bara bannad i 7 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej fick inte prata ingen bevis och inget jag gjorde inget snälla

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

har inte skicka en dc till någon i multistaden kan bevisa de

Användarnamn: KingLeo86

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974539751/

Vad är din discord tagg? KingLeo86#6582

Var är du avstängd? FiveM Servern, Discord servern

Vad är du bannad för? Bannad i discord, marknadsförning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, de va rusty och lallaren som ban mig dom svara inte i pm och jag för inte förklara vad som hände detta stämmer inte, dom ban mig utan bevis detta hände inte och jag fick inte förklara vad som hände i support dom bara banna mig tycker om serven och när jag gjorde en un ban ansökan blev jag nekad dirket bara för det är lallaren han ger mig inte en chans det är tråkigt. tycker att jag ska bli unbannad

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. va de för jag körde infårn polis hade ingen körkort eller bilen va stulen så vad skulle jag ha gjort men ingen svara i support då men blev bara bannad i 7 dagar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej fick inte prata ingen bevis och inget jag gjorde inget snälla

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja
Men jag tror inte mina staffs bannar dig utan anledning

men kan ju vissa min discord historia att jag inte har skickat jag fick inte gå inne i support heller

Du har marknadsfört en annan discord i röst kanalerna. Du satt och uppmana folk att gå med där istället.

vrf svara du inte i pm har inte ens en discord rutsy gillar mig inte så han göra allt för att få bort mig

Såhär är det, vi kan absolut urbana dig. MEN det kan vi inte göra förrän du har förstått problemet här och för att förstå sina egna brister måste man erkänna, ljuger du har du inte förstått ditt fel.
Kan du förklara hur du tänkte när du marknadsförde en annan server här, trots det tydligt är inte går i enighet med våra regler?
Att förneka kommer inte ta dig någon vart, vi staffs jobbar nära med vårt samarbete och vi har precis koll på vad som hänt och jag är säker på att du också har det, även om du kanske själv känner dig förvirrad över ditt eget agerande.

jag skojade med rusty om han vill göra server sa att jag skoja med han och sedan blev jag bannad och får inge svar av staffs

Tack för din ban överklagan. Din Ban Överklagan har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka