Nekad Kingkong321 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingkong321

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kingk12/

Ditt Hex-ID: steam:110000148602dca

Vad är din discord tagg? fervz

Vem var det som bannade dig? berra

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-09 214156.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag körde runt i min bil utan att rpa på mina skador. Först körde jag in i en kant och voltade med min bil flera varv utan att ens rpa på de, detta förstår jag nu i efterhand var väldigt dumt av mig då jag bara körde vidare och sedan laga min bil när den gick sönder. Jag skulle kunna rpa på skador genom /me och t.ex /me blöder från nacken osv. Jag hade också kunnat rpa med min röst så att de blir mer realistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i min bil på motorvägen och jag var väldigt uttråkad och hade inte mycket att göra den kvällen. Efter en liten stund när jag hade kört runt så körde jag in i en kant och gjorde massa volter med bilen, efter de så valde jag att köra direkt iväg utan att rpa. Jag körde direkt till sidan och lagade min bil. Istället för att bara köra iväg så skulle jag rpat på mina skador genom /me och rpa via rösten så att de blir roligare rp för alla och mer realistiskt på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var ingen felaktig ban. Jag körde in i kanten och gjorde volter med bilen utan att rpa med skador och med röst, detta ledde senare till att jag blev bannad vilket jag ångrar väldigt mycket nu i efterhand. När jag körde bilen tänkte jag inte efter vad jag gjorde utan bara körde vidare utan att rpa. Jag förstår varför jag blev bannad och jag förstår nu att man alltid ska rpa så att de blir så realistiskt som möjligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för sunt förnuft och då lallade jag under ett carmeet på piren. Jag gick runt och slog ordningsvakter så att de blev irriterade. Jag fick då en kort ban på några få dagar vilket jag ångrade då också. Jag drog mycket lärdom av de och har aldrig mer blivit bannad för en sådan sak mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag körde in i kanten och gjorde volter hade jag efteråt kunnat rpa mig fram, t.ex att rpa med /me blöder o /me ont i nacken osv. Detta hade både gjort ett bättre scenario och även en mer realistisk rp nivå av mig. Jag hade också kunnat rpa med rösten som irl, för då hade de sett bättre ut och mer realistiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av denna bannen. För de förta så vet jag nu att de är jätte viktigt att rpa på skador i alla scenario de kvittar vad man än gör man ska fortfarande rpa på skador. Jag vet nu i efterhand hur jag ska göra om jag hade kört in i en t.ex en vägg. Inte powergaming och använda mig av orealistiska krafter, utan att rpa på skador som jag skrev innan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka