Nekad kingen4793 | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen4793

Medlem
Servervakt
Meddelanden
34
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? .kingen04.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Johansson och han är uppvuxen ute på landet och han har dyslexi vilket har gjort att han hade de svårt i skolan när han va mindre och när han gick ut 9:an så kom han inte in på något gymnasium på grund av att han inte hade bra betyg så han valde att strunta i skolan och börja tjäna pengar själv, många kompisar har han däremot och han och hans kompisar brukade alltid hitta på busiga saker på kvällarna och nätterna, Anton är en väldigt trevlig och omtänksam person och alla hans vänner tycker om honom. Men Anton bryr sig inte direkt om framtiden utan han tar dag för dag som kommer liksom och bryr sig inte vad hans föräldrar säger till honom för han vill bestämma sitt egna liv hur de kommer att se ut i framtiden men däremot har han en dröm de är att jobba med fordon för han älskar alla slags fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket bra saker för jag är gillar att roll spela och kommer göra folk på glatt humör genom att skapa roliga senarion och rp:a för båda parter så alla ska tycka att de är roligt att spela på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De menas med att om tex jag är kriminell och jag är i ett senario med polisen och då ska jag inte se till att jag bara ska vinna senariot utan låta polisen ha en chans också och vi säger griper polisen mig och dom vinner senariot så ska jag bara acceptera att dom vunnit senariot och inte gnälla och bli sur. Och du ska inte spela för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: De är ju att du använder ditt fordon som ett vapen och dödar någon med de genom att köra på personen, RDM: De är ju att du medvetet åker nånstans och bara dödar en oskyldig person som inte gjort dig något, COPBAIT: De är ju om du är ute och åker och du får syn på polisen så håller du på att följa efter dom och gör olagliga saker för att försöka få deras uppmärksamhet, METAGAMING: De är ju om du är i ett senario och du sitter och snackar med din kompis i dc och du blir dödad så säger du till din kompis i dc att han ska komma till dig och ta dig till sjukan eller be han döda dom som dödat dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har snart 3 års erfarenhet av rollspel då jag bara spelar på unive och har även kört på andra rp servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag förstår

Nekad.
Anledning:
Du är redan medlem på 1 av dina konton

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka