Nekad Tobias21 | Medlem ansökning [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias21

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Tobias21

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Svensson 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, rolig, envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Nils Svensson 34 år gammal har bott i väldigt många städer han är en väldigt trevlig grabb och en väldigt smart person men han har gått lite fela vägar i livet för han gillar lixom att hitta på saker med andra personer för Nils är en väldigt nyfiken person för han kollar runt innan han gör något för så har han växt upp för han vill lära känna personer först innan han går vidare men sen så är han en väldigt omtänksam person som gillar att gå runt och prata med personer och umgås med dom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till väldigt mycke för jag kommer bidra till social rp sen så kommer jag bidra med roligt rp också för att alla ska ha de så roligt på denna server som helst sen så kommer jag göra långa senarion som alla kommer tycka att deär roligt sen så kommer jag göra väldigt mycke för denna server för jag kommer göra allt för alla spelare för att dom ska trivas och att dom ska kunna hitta på roliga saker sen så kommer jag också rp efter suntfönuft för de kommer jag alltid göra sen så kommer jag göra så alla andra kommer följa efter suntfönuft

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att bägge ska ha roligt i senariot för de är inte bara 1 som ska ha roligt för de är bägge som ska ha de roligt när man gör ett senario för om man gör ett socialt senario med någon då är de inte jag som ska ha roligt bara för den jag spelar med ska också ha de roligt i de senariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? kom inte ihåg faktiskt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: De är att du dödar någon utan en gilltig anledning Suntfönuft: De är att du ska ha så logiskt tänkande som möjligt för att hoppa ner ifrån ett tak på 25 meter skulle man göra så i verkliga livet nej de skulle man ju inte Metagaming: De är att du tar info ifrån en live och tar de ingame

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka