Nekad kingen321 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kingen321

Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Ditt discord namn: zorrokungen23

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim 14 dagars ban 15 poäng

Vem/vilka tog beslutet? officel_ RA

Varför tror du själv att beslutet togs? för staffsen såg det ut som en mass rdm när ingen vet det bakomliggande sceanriot innan jag döda dom. Officel_ra fick inte se eller höra hela scenariot om vad som hände. Men jag förstår varför staffen gav mig poäng men jag tycker de är lite överdirvet med en indragen krim roll. Jag skulle kanske snackat med dom längre men egentligen gjorde jag de innan dom sköt på mig men fortfarande skulle jag kanske inte bara skjuta det blev litet tråkigt sceanrio för båda parterna.

Hur är beslutet felaktigt? För att han som jag döda erkände i support med två andra staffs som satt med mig att han sköt mot mig och mitt gäng vid humane labs innan jag döda dom vid paleto. Så staffen såg bara när jag döda dom inte hela sceanriot då han trodde att jag rdmade dom vilket jag inte gjorde men jag förstår att se syndes som rdm för hans part. Jag Fick inte tid och prata med staffen som drog min krim och de är därför min krim roll blev dragen för jag inte han berätta vad som hände innan jag sköt dom. Jag satt i support med två andra staffs som jag förklarade till vad som hände innan och dom förstod efter dom fick veta att han som jag döda sköt mot mig innan

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: nej

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka