Nekad Lilopeak | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilopeak

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: 41147

Ditt Hex-ID: steam:11000015b1b0a3f

Vad för typ av beslut gäller det? indragen medlem + krim och bannad

Vem/vilka tog beslutet? berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom att tydligen så fearade jag när en grabb hoppade ut och riktade på mig och jag körde därifrån som är väldigt normalt. Tydligen så pwg jag eftersom att jag krockade in i ett träd och inte rpa på skador. Dock så skulle det varit väldigt orealistisk ifall jag stanande bilen mitt på vägen istället för att köra när jag blir besjukten. Det var också inte fel från min sida då motparten var osocial och hoppade ut efter ett par sekunder för att jag satt i en blå bil. Jag var inte med södra.

Hur är beslutet felaktigt? Det var inte ens fearrp och pwg förstår jag att ni gav mig poäng för men väldigt överdrivet att lägga grovt då jag krockade in i ett träd lite grann, jag rpade på adreanalin istället för att bry mig om smärta försökte jag överleva som vilken person som helst hade gjort irl.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/n1iqV4do4jSXC7jO7?invite=cr-MSxqeWUsNjAwNzU4NzQw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka