Ej Antagen Kingen11 | Chef-jobb ansökan [advokat byrå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kingen11

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins Advokat byrå

Vad heter du i verkligheten? Vincent

Vad är ditt användarnamn på discord? Stiggan#1381

Ange ditt födelsedatum: 30 Oktober 2007

När fick du medlemskap på Unive? 14 februari i år men varit medlem sen tidigare.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har aldrig tidigare varit chef men däremot personal ansvarig på mekonomen för ett tag sen kännde faktiskt att det var intressant och tog emot fler arbets intervjuer under tidens gång

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtidsplan med det här jobbet är att växa både yrkesmässigt och personligt. Jag vill lära mig så mycket som möjligt om advokatbranschen och förstå hur arbetet fungerar på en byrå som Wallins. På sikt hoppas jag kunna ta mer ansvar, bidra till ett bra arbetsklimat och utveckla mina kunskaper inom administration, service och kommunikation. Jag är nyfiken, driven och tycker om att ha ordning och struktur – så jag ser fram emot att bygga upp en stark grund här.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? kan variera från dag till dag har även sommar jobb för tillfället men jobbar lite när jag vill men skulle säga från 2-7 timmar per dag men

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Nekad.

Anledning: Du använde Chat-GPT för att skriva din ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka