Blacklist-referens
ID: 461 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Momo
Datum: 2026-01-08
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vil vara ärlig och ta ansvar för det som hände från mitt perspektiv så gjorde jag ett riktigt dåligt val när jag valde att fuska just då tänkte jag inte så mycket på konsekvenserna utann gjorde det utan att riktigt bry mig om reglerna vilket jag i efterhand verkligen ångrar nu i efterhand fattar jag att det jag gjorde förstörde upplevelsen både för andra spelare och för servern i helhet. Det var själviskt och inte okej, och jag borde ha vetat bättre.Jag vill också vara tydlig med att det inte kommer hända igen. Jag har lärt mig av detta och om jag får en till chans så kommer jag följa alla regler och spela som man skaa. Jag gillar verkligen servern och communityn och vill gärna komma tillbaka och visa att jag kan sköta mig.
Tack för att ni tar eran tid att läsa detta och överväga min överklagan.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar fullt ansvar för det som hände det var jag som vald att fuska och det finns inga ursäkter för det jag förstår att det bryter mot reglerna och förstör för andra på servern i efterhand ångrar jag mitt beslut och inser att det var fel gjort det är inget jag kommer göra om igen.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att det jag gjorde inte bara påverkar mig själv utan också alla andra som spelar på servern att fuska förstör hela upplevelsen och gör det orättvist för andra, vilket jag inte tänkte på då men verkligen förstår nu jag har inte spelat på ungefär 3 månader efter händelsen och under den tiden har jag hunnit tänka igenom vad jag gjorde och varför det var fel det har fått mig att inse att det inte är värt det och att man ska spela på rätt sätt från början. Om jag får en ny chans kommer jag ta det på allvar och följa reglerna.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tyckeer ni ska ge mig en till chans eftersom jag verkligen har förstått vad jag gjorde fel och tagit ansvar för det jag har gjort Jag har tänkt mycket på det som hände och insett hur det påverkar andra spelare och servern Jag har dessutom varit borta från att spela i ungefär 3 månader vilket har gett mig tiid att reflektera och fatta att det inte är värt att fuska.
Om jag får komma tillbaka kommer jag följa reglerna och visa att jag kan bete mig och bidra till en bättre upplevelse för alla på servern.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inga direkta bevis som kan ändra det som hände eftersom jag faktiskt gjorde fel.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja