Accepterad King Von | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

King Von

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? king_von224

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Erikson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Själv säker, bestämd och rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sen har var ca 5år har han velat bli polis. Efter som att hans pappa var det och såg jätte mycket upp till honom. Johan har alltid varit bra i skolan och det sociala livet som han får jätte mycket beröm av. Johan har äntligen slutat skolan och ska ansöka till polis. Det bra med Johan är att han har tränat jätte mycket till detta och vet hur en polis ska be te sig och vissa hur Poliser ska be te sig. Johan är där också riktigt rättvis och bestämd när det behövs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att RPa på det rätta sätet även om inte andra gör de. Om det händer tar jag bara deras id och sen efter scenariot hoppar jag support. Jag är ju som sagt rättvis och gillar inge lall osv och Kommer att Hjälpa samhället mot brott och skada. Jag har även RPat i denna sever innan men även i massor av andra (har RPat i över 1år). Jag kommer också att bidra med hög och social RP nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om två kriminella gäng har krig och börjar en skottlossning måste både gängen ha haft ett roligt scenario. Där båda gängen tycker att detta skott scenario har gått bra som planerat och både gängen tycker att detta var ett bra scenario med inga klagomål. (Om båda gängen har haft kul så bidrar man med motpartens vinst).

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte gjort och kommer inte gör

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR: Att du kommer ihåg saker som har hänt efter du har dött. Till exempel hen skjuter mig i huvet efter jag återuppstår vet jag att de var hen som sköt mig osv. Sunt Förnuft: Använder mina egna beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Lall: att man endast går ut på att lalla runt på servern utan bakgrundshistoria. Döden: Ifall det är så att min karaktär dör i ett scenario gäller 12 timmars-regeln. Som innebär att Jag inte får spela på min karaktären förens 12-timmar sen Jag dog. VDM: att man dödar någon med ett fordom som till exempel viss en bil. RDM: att man dödar någon annan individ i spelet utan någon fullständig mening. Alltså att jag till exempel viss ser en person göra sin grej och jag går fram och hugger hen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte så mycket jag har i huvet just nu men bara typ att Jag kommer RPa lätt och vet hur man gör. Jag kommer strema medans jag kör är inte så stor men gör det ändå. Jag är smart med att ta id clip osv när jag känner att något fel händer. Jag vet även att jag resempeterar Unive med hur min RP nivå är och kommer göra det bra. Jag är även hemma jätte ofta och spelar 70% av 1v.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka