- Meddelanden
- 645
- Reaction score
- 41
Länk till din steam profil: Hex: 11000011c53246b (Skriver såhär du jag ej får upp själva mallen) Jag vet att staffsen valde att banna mig för att jag gick för att förstöra för andra istället för att rpa på ett bra sätt. Jag förstörde för andra på servern och gjorde ett dåligt intryck på unive. Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Lite innan min ban så var jag krim och medlem och hade massor av roller och hade det väldigt roligt på unive och spelade det dagligen. Jag hängde med lite fel personer när jag var krim och jag hade inte den bästa rpn vilket jag ångrar. Detta gjorde så att jag blev indragen i support flertals gånger angående olika scenarion och jag hamnade i mycket problem. Under dagen där allt gick snett så började jag spela vid ca kl 1 på eftermiddagen. Som vanligt så ringde jag mina vänner ingame och pratade med de för att se om något hände. Inget speciellt hände under början av den dagen men jag bad mina vänner hämta upp mig så att vi kunde spela och rpa tillsammans som vi alltid gör. De hade ti
Ditt Hex-ID: 11000011c53246b
Vad är din discord tagg? Kinesen#9999
Vem var det som bannade dig? .
Hur lång tid var din ban? perm/bl
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? d
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? d
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. d
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. d
Hur många tidigare avstängningar har du? 9
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. d
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? d
Har du lärt dig någonting efter din ban? d
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? . (SKRIVER SÅ DÅ JAG SKREV DEN I DOKUMENT OCH FICK EJ IN ALLT PÅ RÄTT PLATS SÅ DET BLEV SÅ, HOPPAS DET FUNKAR!
Ditt Hex-ID: 11000011c53246b
Vad är din discord tagg? Kinesen#9999
Vem var det som bannade dig? .
Hur lång tid var din ban? perm/bl
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? d
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? d
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. d
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. d
Hur många tidigare avstängningar har du? 9
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. d
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? d
Har du lärt dig någonting efter din ban? d
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? . (SKRIVER SÅ DÅ JAG SKREV DEN I DOKUMENT OCH FICK EJ IN ALLT PÅ RÄTT PLATS SÅ DET BLEV SÅ, HOPPAS DET FUNKAR!