Accepterad Kinesen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kinesen

Icke Medlem
Meddelanden
645
Reaction score
41
Länk till din steam profil: vet ej

Ditt Hex-ID: 11000011c53246b

Vad är din discord tagg? Kinesen#0000

Vem var det som bannade dig? Kabbe

Bild på banmeddelande: 46f877512ab07c1445c5070d8a65fe90.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom deras perspektiv såg det ut som jag gjorde abuse emoten "E COP" vilket jag respekterar att det såg ut så för dem. Men i detta fall skedde "dsync" vilket brukar hända på servern när mycket folk är på ett o samma ställe vilket det var i just denna "incident". Tyvärr har jag ingen klipp som motbevisar det regelbrott som jag blivit avstängt för...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett stort scenario vid sons ungefär. Det var rätt ut sagt kaos, folk skjöt hej vilt och jag skulle ta mig ifrån platsen med min polare. Då kommer en annan bil o dsyncar in i mig och då ser de ut som ja e copar fast för mig ramlar jag aldrig. Så vi tar oss ifrån platsen, lite senare får ja pm från Kabbe att hoppa support. Han förklarar då med lung och respektfull ton vad som sker och vilket regelbrott de klipp han fått tyder på att jag begått. Jag förklarar hur de va från mitt persektiv och förskökte motbevisa med det lilla jag har vilket ej räcket i detta fal vilket jag uppskattar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite både och då jag ej begått det reglebrott som tyder på klippet. Men förstår att staffs måste ta återgärder utifrån vad de har bevis på och ej ord.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej, längesen jag varit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tyvvär kunde jag ej göra något i detta läge då jag ej begått reglebrott utan det var dsync.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att klippa länger tid då det kan ske missförstånd och då sker sånthär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka