Accepterad kimpan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kimpan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kim

Vad är ditt discord namn? kimpa

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: shacki azem

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, ödmjuk och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag kommer från en bra familj med en fin uppväxt i en trevlig och fin familj som jag uppskattar något enormt. mina framtids planer är att bli en väldigt bra polis som ska få staden att känna sig trygga och stoppa gängkriminaliteten som pågår i dom svenska gatorna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ha en bra rp och och en social rp som kommer va rolig för alla parter samt en stor aktivitet och massa roliga scenario

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara spela för sin egen vinning utan spela så att alla har ett roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har ej brutit mot regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? den frågan över vill bara påpeka om att vation är pausad och kommer nog lämna när det är tillgängligt men fortsätt till frågan. så 2 regler är suntförnuft och failRP för suntförnuft ska du rpa på för det är de som du hade gjort irl så de e viktigt och fail rp är när du bryter rp snackar ooc osv så dom är viktiga att utgå ifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och gör allt för allas bästa och är omtänksam och inte egoistisk och har tålamod osv mvh kim

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka