Nekad killety | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

killety

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198125034509/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Spasiba Blin#5577

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Vlad Andersson och är 20 år och kommer från Ryssland. Jag behövde åka därifrån för att jag var skyldig pengar till en lånehaj för att mina föräldrar inte hade råd med hyran. Så jag flydde ifrån Ryssland för att ha en bättre chans till ett bättre liv. Mina intressen är bilar i första hand och favorit bilen är supra

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag håller en hög och bra rp och vill kunna hjälpa och förbättra servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker om unive och fastnat för det riktigt mycket då det är en riktigt bra och trevlig server

Hur hittade du Unive? Genom kompisar som ville att jag skulle börja med fiveM igen, och det ångrar jag verkligen inte

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att höja min nivå av RP ännu mer och ha roligt på vägen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte hittat någon annan som har varit så rolig och trevlig som den här, då denna server har så några som lallar trotts att det är så många spm spelar på denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka