Nekad kiioXd | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiioXd

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112566697/

Ditt Hex-ID: 110000144aeb7a9

Vad är din discord tagg? ETV#3298

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-02 205811.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad pågrund utav 2 andledningar den ena är att jag har blivit bannat väldigt många gånger, 92 st bans har jag om jag minns rätt. så ena andledningen är att jag är/var en problem spelare i unive som ofta blev bannad. Den andra andledningen vilket är den största andledningen till att jag fick min p ban är att jag under sommarn 2022 gjorde ett terrordåd mott lexty, jag körde in i han med helikopter 2 eller 3 gånger jag minns inte riktigt. på grund av dom 2 anledningarna är jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt i ett call på dc jag hade slutat halvt med rp, jag fick då iden att göra ett terrordåd mott lexty där jag skulle ta sjukvårds helikoptern och köra in i lexty. under kvällen så körde jag in i han ett fler tal gånger vilket var riktigt dumt av mig. sen dagen efter så såg jag att jag var p bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är 100% korrekt jag gjorde terrordådet frivilligt oc det var mitt fel. samma sak med mina 92 banns jag har rpat dåligt
under min tid på unive och får skylla mig själv om det med.

jag tycker att jag förtjänar en ny chans för att jag har haft lång tid att tänka över min ban jag har insett vad som händer om man brytter mott servens regler och jag vett att man inte ska göra terrordåd.
jag har ångrat detta under lång tid, det har gått snart 1 år sen senaste gången jag spela unive och jag har verkling haft tid att ångra mig. om jag skulle få en ny chans kan jag lova att höja och bättra min rp, och jag kommer inte bli bannad igen jag skulle höjt min rp och rpat som man ska, jag skulle aldrig gjort ett terrordåd ALDRIG.
jag kommer följa reglerna till 100% och rpa bra jag lovar.
jag har verkligen tänkt över min ban och fattat vad som händer när man inte beter sig och vett att det resulterar i en ban.

snälla ge mig en till chans en sista chans att visa att jag har ångrat mig och kommer börja sköta mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad flera gånger innan 92 gånger om jag minns rätt. i början 2021 så blev jag bannad hela tiden och tog innan lärdom men när tiden gick och jag blev bannad tog jag åt mig och tog lärdom av mina bans och inset vad jag gjort fel och kan förbättra.
Jag har lärt mig vad som händer om man blir bannad hela tiden och är en problem spelare.
jag har lärt mig vad som händer om man begår terrordåd / streamsniping.
jag har lärt mig vad som händer om man rdmar eller kör på nån med flit eller vad som händer om man powergamar och lallar och har en dålig rp jag har lärt mig och kommer börja sköta mig om jag får en ny chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort så MYCKET annorlunda jag hade kunna först och främst slutat lalla och bli konstant bannat för skit jag gjorde i min rp, jag hade kunnat rpa normalt och slutat och runt som om att det var gta 5.
jag hade kunnat skita i att göra terrordåd mott streamers och bar bettet mig.
jag hade kunnat gjort hur mycket som helst annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig så otroligt mycket av denna ban.
jag har lärt mig att man ALTID ska följa regler och rpa och inte spela på unive.
jag har lärt mig vad som händer om man är en problemspelare och brytter mott alla möjliga regler. jag har lärt mig vad som händer om man gör ett terrordåd vad som händer om man brytter mott inprincip alla regler RDM, VDM, PWG, suntförnuft och lallar mm.
Jag har lärt mig att om man håller på som jag gjorde så blir man totalt utesluten från unive rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja : )

Senast ändrad:
Snälla philip kan jag få En sista chans att visa att jag har förbättrat mig

Jag har fattat till 100% vad som händer om man inte följer reglerna, snälla kan jag få en sista chans att visa att jag har förbättrat mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka