Nekad kiio | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kiio

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112566697/

Ditt Hex-ID: 110000144aeb7a9

Vad är din discord tagg? Hej#3298

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-18 202510.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? andledning till att jag är bannad är ju VDM ocg grov streamsniping, jag gjorde helt enkelt terrordåd mott streamers. sen så har jag otroligt många bans och terrordåd och extremt många bans e ingen bra combo. detta är anledningen till jag är bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett call med några andra och skärmdelade när jag rpa sjukvården på unive, sedan fick jag för mig att ta en helikopter för att åka runt med, medans jag åker lund kollar ja på lextys stream, jag får sedan för mig att köra in i han. efter jag gjort det så fick jag nån typ av kick och gjorde det på lexty samt machu. ska jag vara ärlig vett jag inte hur jag tänkte det var skit dumt men det var det som hände den kvällen jag blev bannad helt enkelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är 100% korrekt det var mitt fel allting från bansen till terrordådet, jag tar på mig allt och fattar varför jag är bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. otroligt måmga gånger och man lär sig nått nytt efter alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja aldrig gjort terrordådet och följt reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? otroligt mycket innebörden av att göra terrordåd samt ha många bans. jag har lärt mig väldigt mycket. jag blev bannad i juli 2022 så har lärt mig att det verkligen inte är okej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

ångrar mig extremt mycket och ångrar allt skulle gjort mycket för en extra chans

Jag ångrar mina handlingar, jag föll för grupp vilket aldrig ska ske igen. Jag har varit bannad under en lång period och vill verkligen komma tillbaka. allt var även mitt fel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka