Accepterad kian1345 | Medlem ansökning [EndGaming5220]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kian1345

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? kian

Vad är ditt discord namn? kian#1605

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter kian berg. han är glad o rolig person som gillar alla människor på planetet. han köpar för välgörenhet. han har en vän i staden som heter karin limoo. hans dröm jobb är polis för att han vill hjälpa människor som behöver det. kian har inte haft truft i skola för han tyckte det var roligt att plugga så han plugga rätt så mycket. kian är 22 år gammal o älskar köttbular och potatismås, det är hans favorit matätt. Han har inte så mycket att göra nu på dagarna. Han älskar att åka med sin gmc. När kian växte upp hade han en toppen bra uppväxt i ett bra område o hade mycket bra vänner. han blev aldrig mobbad eller något liknade i skolan. han gick samhälle på gymmnastiet och spela hockey när han var liten o hans postion var målvakt. han tränade ca 5 gånger i vecnan o sedan när han blev äldre slutade han ,en hockey o sökte till polis högskolan och har sen dess endaast gymat och inte spellat någon anna sport sedan barndommen. kian försöker daglingen att försöka hitta ånga vänner men han tycker att alla är så homla otrvliga. han tycker det är en klassiskt stockholmstil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och bra rp så båda partnerna tycker det är kul. jag kommer ha en bra rp och du kommer alla andra smittas av den o göra en lika bra rp som jag kommer bidra med. jag kommer har en seriös rp för vill att alla ska tycka det blir kul när jag rpar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inäbär att båda partnerna ska ha kul och inte att bara jag ska ha kul eller nån annan

Hur hittade du Unive? jag och min kompis hitta den här server från twich för 1 år sen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka