Nekad kian1 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kian1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kian åkerlind

Vad är ditt discord namn? keso5170

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Kian Olsson bodde i timrå en liten ort i Norrland, där det gick jävligt, och framtids utsikterna var inte så ljus för han. Hans 3 år yngre lillebrorsa William togs bort av socialtjänsten när Kian var 6 år gammal. Det skakade familjen till sina grunder. specielt Föräldrarna som redan hade det svårt med missbruk, hade på ett sätt eller annat förlorat fotfästet. Kian var tvingad att tidigt ta hand om sig själv. Snart hängde Kian på gatorna i den lilla staden. Han drogs in i småkriminalitet nästan direkt. Först var det en hel del snatteri och småstölder, men det dröjde inte länge innan Kian var involverad i mycket alvarligare brottslighet. Det gav honom en känsla av makt och kontroll som han aldrig tidigare känt. Han tänker ofta på sin lillebror och vad som hände med honom. Kians motivation kommer från denna förlust, och även om han nästan aldrig tar upp ämnet påverkas allt han gör av det. djupt Inuti honom så hoppas han att han en dag får chansen att träffa sin bror igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp, långa senarion för att det ska vara roligt för alla. ett bra humör, och göra unika senarion med vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna alla senarion så att det blir roligt för båda två tillexempel om jag blir kiddnapad eller något så kommer jag inte alltid att lyckas att komma lös eller något i den stilen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm(vehicel death match), att du kör på en person med hjälp av ett fordon. rdm(random death match). att du tillexempel dödar någon utan anledning. metagaming( tillexempel om jag är kiddnapad och dom har tagit min radio så sitter jag i dc och berättar vart jag är till mina kompisar så dom kan rädda mig. copbait(att jag försöker få polisens uppmärksamhet så att jag tillexempel startar ett biljakt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. jag har spelat på flera stora servrar som tillexempel. pinguin, men har dock tagit en paus men vill komma tillbaka till fivem nu. och har hört mycket bra saker om unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag och en kompis vill gå med och rp om att vi är brorsor och att han blev tagen av socialtjänsten när han var 3 år och att vi har hittat varandra igen i staden unive

Nekad.
Anledning:
Det är ej tillåtet att ha samma namn på sin karaktär som man har i verkligheten.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka