Nekad kfcbarbie | Medlem ansökning (D.M5AN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosanac_111

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? kfcbarbie

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eldin Dragovic och är 21 år in game. Min karaktär har levt ett uppfostrat liv med bra pappa och mamma. Eldin var bra i skolan och kammade hem enkla A varje termin. Han var inte så chockad eftersom han alltid visste att han skulle få bra betyg. Eldin var intresserad i tåg och ånglok men ändrades snabbt till den kriminella världen då han fått kontakt med olika personer som sa till honom att leverera vita påsar, då skulle han få en liten slant. När mamman och pappan fick reda på att han hållit på med dem kriminella blev dem förskräckande. Eldin brydde sig inte eftersom han tyckte att det var ett bra jobb att tjäna pengar på.

Några år senare flyttade han ut från sin familj med en miljon på kontot. Alla dessa pengar hade kommit från när han höll på med droger och sålde dem för mycket pengar. Eldin Flyttade till en lyxig lägenhet med room service och all lyx man kunde tänka sig.
Han var inte bra i högskolan för att han hade fokus på att sälja droger. Inget hände med honom och han var på fri fot. Snuten hade inte hittat honom någonstans. Han sålde droger tills han inte behövde mer och sedan levde han sitt liv ensam i sin lyxiga lägenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög Rp och roliga scenarios så vi alla kan ha det kul! Genom att jag bidrar till serverns rp så vet jag att jag kommer höva min rp nivå ännu mer när jag går med i just Unive Roleplay!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Detta leder till bättre rp och roligare scenarios!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= Du dödar någon utan ett giltigt scenario bakom det. VDM= Du dödar någon med ett fordon utan ett giltigt scenario bakom det. NLR= När du dör och vaknar upp på sjukhuset så får din inte minnas något från det scenario. Powegaming 2= Du spelar enbart för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! Jag har extremt bra erfarenheter inom rollspel!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej! Tror att jag har fått med allt :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka