Nekad kfcbarbie | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosanac_111

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? kfcbarbie

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eldin och han drömde om att bli polis. Eldin var riktigt bra i skolan och fick A i de flesta ämnena.
Eldin hade det inte bra hemma. Hans pappa var alkoholist och slog Eldin varje dag. Eldin kom till skolan med stora blåmärken och när lärarna frågade honom om allt var okej så sa Eldin till lärarna att allt var bra, men i själva verket var det inte det.
Nästa dag ville Eldin göra rätt. Han gick upp tidigt och gick till skolan. Han bestämde sig för att säga till sin lärare Kristina att han inte kunde leva så här mer. Efter skolan blev han upphämtad av socialen och där fick han vara i flera år. Eldins pappa blev efteråt misstänkt och dömd för misshandel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög Rp och roliga scenarios så vi alla kan ha det kul! Genom att jag bidrar till serverns rp så vet jag att jag kommer höva min rp nivå ännu mer när jag går med i just Unive Roleplay!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Detta leder till bättre rp och roligare scenarios!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= Du dödar någon utan ett giltigt scenario bakom det. VDM= Du dödar någon med ett fordon utan ett giltigt scenario bakom det. NLR= När du dör och vaknar upp på sjukhuset så får din inte minnas något från det scenario. Powegaming 2= Du spelar enbart för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! Jag har extremt bra erfarenheter inom rollspel!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej! Tror att jag har fått med allt :)

Nekad.
Anledning: Ogiltigt födelsedatum.

Du får ansöka igen direkt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka