Nekad Kezy | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kezy

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? Kezy.1

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Irak, Bagdad. Han heter Ahmed Kurdsson och är född i Irak. När han bodde i Irak låg landet i en krigszon och det var väldigt farligt för alla eftersom en bomb som släpptes av ett militärplan och orsakade en stor explosion kunde döda vem som helst. Ahmed och hans familj var tvungna att gå från stad till stad för att skydda sig och undvika att drabbas av fallande bomber. Tyvärr dog Ahmeds nära och kära som stannade där i krigszonen, och hans familj blev ledsna och ledsna över att de lämnade. Hans familj gav honom till andra och blev kvar eftersom andra dog.
Ahmed var en liten pojke som var tvungen att fly från Irak med främlingar. Han kände ingen och sa ingenting, han var bara helt tyst och försökte tänka på allt som hänt honom på så kort tid. 13-årige Ahmed var i Turkiet och under den tiden fick landet reda på att han hade släkt i Sverige, så de kontaktade släktingarna och de gick med på att ta in Ahmed eftersom de träffade honom när han var liten. Efter att ha bott hos släkt i några år bestämde han sig för att flytta eftersom han var 19 och behövde ett jobb. Så han lämnade sina släktingar bakom sig och började jobba på ica för han orkade inte bo på sitt eget ställe. Ahmeds kusiner, som var kriminella, försökte alltid göra honom till en av dem, men han vägrade alltid och kunde inte hantera det livet, men han ville göra något själv, något han tyckte var roligt och underhållande. var att rädda samhället, det vill säga att vara en polis som kontrollerar och sätter upp aktsamma områden mm. men en gång blev han hotad av sina släktingar och hotade att om han inte tog kroken, så hans flickvän, som han fick för några månader sedan. slutade med Faraan och Ahmed trodde att det var helt på topp, men de bevisar att det är sant när de attackerade honom med vapen och kidnappade honom, de sa "om du inte är på hugget vet du vad som kommer att hända" och efter det var han tvungen att vara där. Kroken var bland annat rånet och kidnappningen av artisten. Efter allt som hände hittade ingen några bevis och ingen visste att det hände, så Ahmed kunde fortfarande vilja bli polis och lägga denna hemlighet till vila, och han fick en bra summa pengar för att försörja sig i många år. 2 år efter att ha lagat mat flyttade han till denna stad och känner sig väldigt välkommen och är redo att ta de första stegen med sina söner redan under barnens
fötter, när alla var tvungna att flytta på kroken ser han fram emot så roliga minnen och tid. . Här står 21-årige Ahmed Kurdsson. Han är mycket intresserad av snabba och snygga bilar. Det är lätt för honom att bli vän med andra, han är också väldigt snäll och social. Ahmed är den typen av hejarklack som alla borde lära känna och bli vän med. av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bygga goda relationer med människor jag träffar. Jag bidrar gärna till att andra spelar det spel de vill och delar med sig av. Målet med min tid på Unive RPG är att främja en realistisk, rolig men ändå rolig RPG. Jag kan hjälpa till att rapportera buggar om de hittas eller ge råd om jag har något att säga. Jag skulle vilja bidra positivt till konstruktionen av servern..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I det här scenariot ska du inte bara sikta på vinsten, utan göra det roligt för båda sidor och vara glad att den andra sidan vinner. Så jag spelar inte rp för att vinna, jag spelar för att ha kul. av.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming är när man rpar utan skador, att du krockar med bil och inte säger aj. Suntförnuft är att du ska tänka logisk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört fivem i 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
plagierad text samt du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord. Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka