Accepterad C17 | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

C17

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? tryyhardc17_

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed dul, 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,rolig,svartsjuk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Ahmed dul, en man i 23 åldern. Ahmed flydde från Afghanistan när han var tonårig på grund av fattigdom samt krig . Ahmed har alltid funnit ett intresse för rättvisa och därför strävar han för att gå med poliskåren. Ahmed kommer jobba hårt för att kliv upp i kåren för att uppnå sina drömmar och visa världen att rättvisan är kvar, men Ahmed kommer stoppas längs resan på grund av sina rädslor och problem som kommer med yrket då Ahmed har haft det svårt med att förstå döden och hur man tar emot det men med vänner och familj ska han bestiga sina rädslor. Men detta kommer inte att stoppa han helt från att bekämpa de jävuls korrupta kriminella avskumen som finns på unive. Han har ej kunnit göra något åt det då han ej har varit polis men nu kan han ju det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min tidigare erfarenhet som kan leda till kreativ och social rp som lyfter servern till top samt mina sociala förmågor som gör det lätt för folket att prata med mig och bygga relationer inom rp och utanför

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att kunna förlora/ hjälpa motparten inderekt att vinna scenariot såsom att köra sönder bilen i en biljakt eller att bli ner slagen i ett slagsmål

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har cloggat och spawnmenu abusat och har lärt mig rejält av det och gör aldrig om regelbrott och kommer aldrig göra några mer regelbrott.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft, vdm,rdm,fearrp, copbait.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka