Nekad keylander41 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keylander41

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275764739/

Ditt Hex-ID: steam:110000112ce2203

Vad är din discord tagg? keylander41

Vem var det som bannade dig? @alvin

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi sköt mot helikopter utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi skulle åka till naken staden för att ta ut våran belöning, och då kommer en helikopter som snurrar över oss vi ser snabbt vilka det är och då börjar vi först rikta mot helikoptern. Helikoptern försöker ändå landa fast än vi är fyra personer som riktar mot dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban för att vi hade fått tilåtelse utav bossen att skjuta på plats om dem skulle komma och ta vårat område, för detta är inte första ggn dem försöker ta över områden som i ägt och vi har varnat dem för att om dem kommer och försöker ta över så kommer det inte gå milt till har vi varnat dem med.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det hart jag! Rpade då inte på regeln men det gjorde heller inte dem tyckte jag i detta scenariot

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske inte skjutit men sen tycker jag heller inte att det var fel iochmed att vi riktade så att dem skulle åka iväg men dem försökte ju endå landa vilket resulterade i att vi valde att avlossa

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? givetvist!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka