Accepterad keylander41 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keylander41

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275764739/

Ditt Hex-ID: steam:110000112ce2203

Vad är din discord tagg? keylander41

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffen (Emilia) valde att banna mig för att jag använde mig utav modds på servern Unive vilket är helt oacceptabelt och jag förstår att de inte är givet att ge mig en andra chans på er server men jag ber verkligen om en sista chans att få bevisa mig för er att jag kan Rpa och spela på samma premisser som alla andra på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade RPat som vanligt med ett gäng sedan skulle vi nog åka och skjuta vilket jag hade satt på aimbot en och hamnade sedan i skott scenario och jag valde att ta det dumma beslutet och använda mig utav Aimboten. VIlket var ett väldigt dumt val utav mig och hade inte något vidare konsekvenstänk!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inget annat än rätt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har hänt att jag blivit bannad och tagit lärdom utav dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat ta en paus för att kunna sedan komma tillbaka som jag nu vill och rpa på ett seriöst sätt och inte iaktas som en "problem spelare" för servern! Vill kunna bidra till ett bra RPande tilll servern Unive!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, men tyvärr den hårda och tråkiga vägen..

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Givetvis!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka