Accepterad keylander41 | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keylander41

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275764739/

Ditt Hex-ID: steam:110000112ce2203

Vad är din discord tagg? keylander41

Vem var det som bannade dig? @Wux

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt på motorvägen som inte var det smartaste valet!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi skulle åka förbi bensin macken vid coop som ligger vid IKEA samtidigt som detta var det ett rån men vi fick ok från polis att tanka våran bil men då skulle en mangas securitas hålla att tazera våran bil som resulterade i att våran bill gick sönder till slut, då hoppar en utav våra vänner ut ur bilen och blir tazerad och ner slängd på marken för att han hoppa ur bilen och hade en buggad tröja som var polis tröja som vi sa flertal ggr att vi skulle lösa, vi skrrev oxå i ooc att det var en bugg o att vi skulle fixxa de. Scenariot forsätter och rånet som stundade slutade och alla poliser åkte därifrån men då blev alla i bilen arga för att den securitas killen som lekte polis skulle hålla på om det med jackan så när vi skulle åka så tazea han bilen och vi åkte bort o sköt honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig var det nog inte men tycker att båda parterna kunde löst de mycket bättre än vad det resulterade i, då vi tröttnade på honom och hur han höll på. men förstår oxå att det var en dålig handling

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej inte på länge och de ggr har jag lärt mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vi hade kunnat snacka om det men det var nog både partenra som skulle sammarbeta bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? givetvist!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka