Accepterad key.123 | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

key.123

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1_kkk_/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d210b4c

Vad är din discord tagg? key.23514

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-11 050537.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fearpa i ett scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en skottlosning o sen springr jag upp på ett tak o sen kommer det 2 grabbar vi har krig mot o ja sköt en av dom sen kom hans grabb upp o jag och han andra grabben skjjuter varandra samtidigt så vi blir ragdollade o då när hans vän kommer upp så riktar han på mig o hans andra vän hinner ställa sig upp o de båda riktar på mig medans jag e nere o jag fearpa men i mitt perspektiv så vart jag skjuten så jag blev ragdollad o sen kommer hans vän upp och dom e då 2 personer o jag e en o jag ligger nere då jag rpar på skadorna o försöker säga det till dom men dom vägrar o lyssna o bara skriker att ja ska ta upp händern o gör /me flera gånger o jag blir jätte stressad o fattar ingenting och när jag ligger så går hans vän iväg o riktar mot folk på vägen som åker runt o han som står vid mig har sitt vapen öppe men riktar inte o då när jag ställer mig upp så riktar han och jag nästan samtidigt och jag tar då chansen o skjuter men försår i efterhand att det e fearp och när vi båda riktar på varandra så väljer jag att skjuta o då riktar hans andra vän på mig o ja skjuter mot honom med o sen när jag springer iväg så blir jag bannad i 17 dagar för värnar ej om sitt liv /fearp och ja förstår helt att det jag gjorde va fel o borde ha tänkt för bådas parter att ja kunde ha gjort ett så mycket roligare o socialare scenario där de tillexempel kidnapppar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det ej då jag gjorde fel och borde bara ha ställt mig upp o ta upp händerna istället för o krångla ihop alltihop o ja kunde ha gjort ett mycket roligare scenario för bådas parter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad några gånger för fearp och jag har verkligen tagit lärdom av dom bansen och vet att jag gjorde fel men hoppas verklign jag kan få en andra chans o bevisa att jag kan ha en bra och rolig rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde bara ha tagit upp händerna och gjort ett litet större scenario utav det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! det har jag och jag kommer att börja tänka på fearp regeln eller bara tänka på alla regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka