Nekad key.123 | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

key.123

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Ditt discord namn: key.23514

Ditt Hex-ID: steam:11000016d210b4c

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller + pris ökning + ban

Vem/vilka tog beslutet? william.9.

Varför tror du själv att beslutet togs? ja han gjorde det då jag fearpa men i mitt perspektiv så vart jag skjuten så jag blev ragdollad o sen kommer hans vän upp och dom e då 2 personer o jag e en o jag ligger nere då jag rpar på skadorna o försöker säga det till dom men dom vägrar o lyssna o bara skriker att ja ska ta upp händern o gör /me flera gånger o jag blir jätte stressad o fattar ingenting och när jag ligger så går hans vän iväg o riktar mot folk på vägen som åker runt o han som står vid mig har sitt vapen öppe men riktar inte o då när jag ställer mig upp så riktar han och jag nästan samtidigt och jag tar då chansen o skjuter men försår i efterhand att det e fearp och när vi båda riktar på varandra så väljer jag att skjuta o då riktar hans andra vän på mig o ja skjuter mot honom med o sen när jag springer iväg så blir jag bannad i 17 dagar för värnar ej om sitt liv /fearp och ja förstår helt att det jag gjorde va fel o borde ha tänkt för bådas parter att ja kunde ha gjort ett så mycket roligare o socialare scenario där de tillexempel kidnap

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker det va lite felaktigt då jag och han som rikta på mig nästan riktade samtidigt och att william kunde ha tagit mig i support och föklarat alltihop men försår från hans perspektiv att det var fearp och tycker att han ändå e en bra staff fast jag tycker att det var lite fel men förstår till 100 procent att det var fel av mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: klippet finns inte kvar på medal men william har det nog!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka