Accepterad KexMust | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KexMust

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/guammaug/

Ditt Hex-ID: 11000013ac439c6

Vad är din discord tagg? william.#2516

Vem var det som bannade dig? Ask1und

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ärligt talat inte med tanke på att jag agerade rätt i situationen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte bil och någon krockade in i oss, vi agerade som att vi var skadade och sen så hastade vi oss därifrån för att inte få polisen involvcerad och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt eftersom jag agerade som att jag var skadad och jag gjorde rätt i situationen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer nästan inte ihåg eftersom det var när jag var ny till servern och inte läst reglerna men nu har jag det och vet vad jag gjort fel, det är lite opassande att jag har blivit bannad eftersom jag vill fokusera mer på seriös Rp jag är hemskt ledsen över mitt misstag och jag hoppas jag blir unbannad för det roligaste jag vet är att spela på multistaden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker att jag gjorde rätt, men ifall jag skulle gjort annorlunda så skulle jag haft kunna agera ännu mer som att jag blev skadad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag men jag tycker det är fel ban

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka