Accepterad kewanosk1 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewanosk1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: kewanosk1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198384598969/

Vad är ditt discord namn? KEWANOSKI#6138

Hur gammal är du? 16+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Nordberg 36 år gammal och lever ett ganska konstigt liv han började i skolan, skolan gick bra fram till högstadiet då Olle började vara med lite stökiga personer dom rökte och va stökig i skolan han började röka och började skita i skolan fram tills 9:an då han bestämde sig att hoppa av skolan helt han skulle gå en annan väg han földe sina kompisars väg dom började ta droger och sedan började dom sälja så dom kunde tjäna pengar på de Olle började till slut med det också han höll på me det här i runt 2 och ett haft år då han hade tjänat stora summor på detta efter de så råkar hans boss(ledaren i gänget) ut av ett gäng bråk och där efter dör av de han blev knivskuren och sedan blir Olle ledaren av gänget sedan det hände det me bossen så var Olle räd att han skulle hitta hela gänget så han bestämde sig för att flytta till Spanien han köpte ett jätte hus där och började gömma sina droger i de och gömde alla sedlar han fick av knarket alla kunder fick komma hem till han för att kunna köp dom blev kollade först så dom inte hade något på dig av hans vakter som han hade utanför huset men en dag allt var som vanligt han skulle gå upp han fick en kund men det han inte visst va att de va en agent från FBI han kom in och alla av hans med arbetare i FBI stormar hans hur och där efter vet man inget mer om Olle mer att han fick ett sraff i fängelse på 10 års fängelse.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att vara aktiv på servern och vill göra någon typ av nytta på servern därför ska jag söka till mekaniker eller någon blåljus arbete.

Hur många timmar har du på FiveM? 600 drygt

Hur hittade du Multistaden? Jag gick in på fivem som jag brukar och såg att den servern jag spelade på hade lags ner så jag gick in på five m sen klickade in på svenska så hittade jag denna och gick in på den och jag älskar den asså skön rp och snygga scrips på servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej aldrig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka