Nekad Kevsonbaby | Gäng ansökan [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevsonbaby

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Marlon-family

Vad är ditt discord namn? Svx

Vad heter du i verkligheten? Kevin Sonnenfeld

Ditt födelsedatum: 22 Maj 2010

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4 timmar om dagen

Hur många timmar har du på Fivem? Ungefär en månad

Berätta om din karaktär: Dimitri växte upp i en liten by på landsbygden. Han var den äldsta av fyra syskon och hade alltid ett ansvarstagande sinne. Hans föräldrar var jordbrukare och lärde honom från en ung ålder värdet av hårt arbete och samhörighet med familjen. Redan som barn visade Dimitri intresse för konst. Han älskade att måla och rita och spenderade timmar i sin lilla ateljé, där han skapade magnifika verk från sin egen fantasi. Dimitri var även en flitig läsare och fascinerades av historier om äventyr från världens alla hörn. När Dimitri blev äldre började han drömma om att se världen, upptäcka nya platser och lära sig mer om olika kulturer. Han visste att den lilla byn inte kunde tillfredsställa hans nyfikenhet tillräckligt och beslutade sig för att lämna sitt hem och följa sina drömmar. Dimitri reste till en stor stad, där han anmälde sig till konstskolan. Han blev snabbt framgångsrik och uppmärksammad för sin talangfulla och unika stil. Hans målningar och illustrationer berättade historier som berörde betraktarna på ett djupt och personligt sätt. I sitt tecknande och målande utforskade Dimitri sina egna känslor och strävade efter att förmedla starka budskap genom sina verk. Han använde sin konst som ett sätt att uttrycka sig själv och skapa en förbindelse med människor från olika bakgrunder och kulturer. Dimitris resor runt om i världen inspirerade honom ytterligare. Han utforskade konstformer från olika kulturer och inkluderade dessa i sitt eget verk, vilket skapade en fusion av stilar och uttryck. Hans konst verkade ha förmågan att bygga broar mellan olika samhällen och främja förståelse och acceptans. Genom åren blev Dimitri en välkänd och respekterad konstnär, och hans verk ställdes ut på stora gallerier runt om i världen. Han fortsatte att resa och söka efter nya upplevelser och inspiration för att kunna skapa ännu mer kraftfull konst. Dimitris historia blev inte bara en framgångsrik artist utan också en skapare av förändring. Han använde sitt inflytande för att stödja olika välgörenhetsprojekt och använde sin konst för att uppmärksamma angelägna frågor som miljöförstöring och social orättvisa. Även om Dimitri hade lämnat sin lilla by och reser runt i världen, glömde han aldrig sina rötter. Han besökte ofta sitt hem och stödde den lokala bygemenskapen genom att hjälpa till med jordbruket och delta i olika samhällsprojekt. Dimitris berättelse om att följa sina drömmar och använda konst som ett medel för att skapa förändring inspirerade och motiverade människor över hela världen att följa sina egna passioner och sträva efter att göra skillnad. Han blev ett exempel på att handlingar och konst kan gå hand i hand för att göra världen till en bättre plats.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jag och mina vänner drömmer om ett gäng med välplanerade rån och scenarion

Har du några med dig från start med gänget? Ja jag har 4 vänner som jag ska starta med

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi ska vara en maffia liknande gäng utan rivaler och krig

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit med i cosanostra och varit med och startat nortenos

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag vill vara som en pappa till mina medlemmar och kunna behandla dem som familj

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag vet faktiskt inte känner att det kommer vara svårt men kul

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Det ska finnas en grund i scenariot. Båda parterna ska känna att scenariot är kul sedan ska det avslutas med polis rp och förhör

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag har min bästa kompis ig som ska vara min högra hand och hjälpa mig med allt

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik bra när det kommer från en person som jag har respekt för

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej unive for life

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka