Nekad Kevlarskin | Ansökan till Servervakt [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevlarskin

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? tjo jag har suttit i väntrummet för server vakt första gången igår från 1630 till 2200 men ingen hjälp och samma idag från1630 å fortfarande ingen hjälp mina 48 timmar är snart slut hur ska jag göra jag har ju tagit mitt ansvar at sitta i väntrummet innom 48 timmer

Vad heter du på discord? r1v3kevlarskin

Vad är ditt Hex:ID steam:110000114f89fd8

Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. på veckodagarna kring 4 timmar per dag å helger 8/12 timmar per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? lite mer en 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/keS97m3difDVHp8z0?invite=cr-MSxRS1QsMzg0MTAyMjEy

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en server vakt RPar medans man ändo har en chans att hålla koll så att folk följer reglerna och inte uppför sig som skit.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag har tröttnat på alla som inte följer reglerna och för att jag vill kunna hjälpa till att göra servern bättre. sen så vill jag hjälpa alla hlepers som inte har tid vissa gånger att tex kasta ut folk från marjas eller liknande som inte kan bete sig eller inte följer reglerna

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. kurruption kan vara att man missbrukar makten för sitt eget syfte eller dom man känner. eller att man blir arg på någon och sen kickar den personen bara för att jag blev arg på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka