Nekad kevinnnn | Ban Överklagan [yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinnnn

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199686287973/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? kevin2013.2013_36189

Vem var det som bannade dig? yren

Bild på banmeddelande: 2026-01-07.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte hade mask när jag sköt men min mask hade försvunit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sköt utan mask sen skulle jag köpa mat och då va yren allmänt dryg och sa hoppa support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det inte är mitt fel ifall jag inte kunde sätta på mask innan jag sköt och det står inget om det, så jag tycker inte att det är rätt mot mig, så nej jag tycker det var felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc / sköt utan för meko ,jag lärde mig att inte göra om det och har inte gjort det igen det var jobbigt och jag blev arg på mig själv och jag ärledsen för det som hände.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åka till staden innan och tagit min mask men jag själv trodde den var på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ha mask när jag skjuter. och tänka mer och läsa reglerna extra nogrant igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår ta er tid, jag vill be om ursäkt vilket som hejdå:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka