Inaktuell Kevinifegen | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? kevinifegen#6794

Ange ditt födelsedatum 5 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jo men varför jag ansökte till Medlemskap Ansvarig på Unive. För det första, jag har alltid varit intresserad av att arbeta med människor och hjälpa till att skapa en positiv och engagerad gemenskap. När jag såg möjligheten att bli Medlemskap Ansvarig på Unive, kände jag att det var en perfekt roll för mig att kombinera mitt intresse för att arbeta med människor och min förmåga att organisera och hantera medlemskap.

Dessutom har jag alltid varit fascinerad av Unive som organisation. Jag har hört så mycket positivt om deras värderingar, deras engagemang för att skapa en inkluderande och mångsidig miljö och deras dedikation till att stödja sina medlemmar. Att få vara en del av den här organisationen och bidra till deras uppdrag kändes som en fantastisk möjlighet för mig.

Slutligen, rollen som Medlemskap Ansvarig på Unive erbjuder också möjligheten att utvecklas och växa både personligen och professionellt. Jag ser fram emot att arbeta med olika människor, bygga relationer och lära mig nya saker under min tid på Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Först och främst, som en 15-åring har jag en unik perspektiv och förståelse för vad som är viktigt för andra ungdomar. Jag kan relatera till deras behov och önskemål och arbeta för att skapa en meningsfull och engagerande medlemsupplevelse för alla unga medlemmar på Unive.

För det andra, jag är en driven och ansvarstagande person. Trots min unga ålder har jag redan visat att jag kan ta på mig ansvar och leverera resultat. Jag har erfarenhet av att organisera och leda olika projekt och evenemang inom skolan och samhället. Jag är van vid att hantera uppgifter som att hantera medlemslistor, kommunicera med medlemmar och organisera aktiviteter.

För det tredje, jag är en kreativ och innovativ person. Jag är alltid öppen för nya idéer och sätt att förbättra medlemsupplevelsen på Unive. Jag kan bidra med fräscha perspektiv och idéer som kan hjälpa till att locka fler unga medlemmar och göra Unive till en spännande och inkluderande plats för alla.

För det fjärde, jag är en bra kommunikatör och lyssnare. Jag är van vid att kommunicera med människor i min ålder och förstår vikten av att lyssna på deras åsikter och behov. Jag kommer att vara en tillgänglig Medlemskap Ansvarig och se till att medlemmarnas röster hörs och beaktas i beslutsfattandet på Unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? För det första är det viktigt att vara vänlig och respektfull mot alla. Visa intresse för andra människor och var öppen för att lära känna nya människor. Kom ihåg att vi alla är olika och har olika bakgrund, intressen och åsikter. Var lyhörd och acceptera olikheter.

För det andra, försök att vara inkluderande och stötta andra. Det kan vara så enkelt som att bjuda in någon som är ny på Unive att vara med i en aktivitet eller att erbjuda hjälp om någon behöver det. Att visa empati och vara en bra vän kan göra en stor skillnad för någon annan.

För det tredje, kommunicera på ett respektfullt sätt. Tänk på hur du uttrycker dig och undvik att använda nedvärderande eller kränkande språk. Var öppen för att lyssna på andras åsikter och vara beredd att ha konstruktiva diskussioner. Att vara en bra lyssnare är en viktig del av att bemöta andra människor på ett positivt sätt.

För det fjärde, visa uppskattning och erkännande för andra. Om någon gör något bra eller hjälper dig på något sätt, ta dig tid att säga tack och visa din tacksamhet. Att visa uppskattning kan stärka relationer och skapa en positiv atmosfär på Unive.

Slutligen, var dig själv och ha kul! Unive är en plats där du kan vara dig själv och uttrycka dig fritt. Var stolt över den du är och dela din entusiasm och positiva energi med andra. Att vara autentisk och ha kul kommer att göra att du attraherar och skapar starka relationer med andra människor på Unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo men jag tycker att alla icke medlemar ska se upp till de icke medlemar så när de blir medlemar så ska de göra samma sak som de medlemar gör så det inte händer regelbrott så ofta Och då att vara medlem så ska man ju kunna rp:a sig så man ej gör regelbrott så med rättare sagt är att de ska kunna alla regler.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Respekt och vänlighet: Alla medlemmar bör vara respektfulla och vänliga mot varandra. Det är viktigt att behandla varandra med hänsyn och visa respekt för olikheter.

2. Etik och ansvar: Medlemmar bör agera på ett etiskt sätt och ta ansvar för sina handlingar. Det innebär att man inte sprider hat, mobbning eller olämpligt innehåll.

3. Positivt beteende: Att vara en medlem på Unive innebär att man strävar efter att skapa en positiv atmosfär. Det handlar om att stödja och uppmuntra varandra, istället för att nedvärdera eller kritisera.

4. Delaktighet och engagemang: Medlemmar bör vara delaktiga och engagerade i communityn. Det kan vara genom att delta i diskussioner, dela sina idéer och ställa upp för andra medlemmar när de behöver hjälp eller stöd.

5. Trygghet och integritet: Alla medlemmar bör respektera varandras integritet och arbeta för att skapa en trygg miljö. Det innebär att man inte delar personlig information utan tillstånd och att man rapporterar eventuella kränkningar eller olämpligt beteende.

6. Medlemarna ska kunna alla regler

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är väll att kolla genom medlemskap ansökningar och kolla noggrant sedan om det inte var jätte bra bedömer jag nekad annars ger jag intervju och när de tar intervjuer kollar jag om de kan regler och lite sådant sedan om de kunde de bra så ger jag godkänt. Men också att ta hand om servern.

Hur ser din aktivitetet ut? jo men kommer hem klockan 16:00 sedan är jag aktiv tills 23:00 eller lite över. sedan helgerna är jag aktiv nästan hela tiden.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka