Nekad Kevin_blok | Ban Överklagan [Toris]

• Trådskapare Trådskapare DRACKOOO
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

DRACKOOO

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199633758747/

Ditt Hex-ID: steam:110000163bf7a1b

Vad är din discord tagg? kevinsthlm72171

Vem var det som bannade dig? manizzzzz

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-15 154400.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag pratade om fusk under en livesändning, vilket troligtvis uppfattades som att jag försökte sälja eller sprida fusk. Även om det inte var min avsikt att skada servern eller andra spelares upplevelse, förstår jag att det jag sa kunde tolkas som ett allvarligt regelbrott. Serverns staff har ett ansvar att skydda spelgemenskapen från sådant som kan påverka balansen eller säkerheten negativt, och därför agerade de snabbt för att förhindra att det blev något problem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så satt jag i en livesändning där jag pratade med några andra spelare. Under samtalet nämnde jag att jag hade jag en text där det stog 20 kr för hacks , och frågade en staff vad får man om man ger 20 kr jag sa man få fusk . Jag förstår nu att det var väldigt dumt sagt av mig inte faktiskt sålde något eller använde fusken på servern. Kort efter att jag sagt det märkte jag att en staffmedlem var inne och såg vad jag höll på med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban – det var jag som gjorde fel.

Jag pratade om fusk under en livesändning, och även om det inte var min avsikt att sprida eller uppmuntra till fusk, så förstår jag att det jag sa kunde uppfattas som att jag bröt mot reglerna. De flesta spelservrar har tydliga regler mot all form av prat om fusk som kan uppmuntra eller normalisera det, även om man inte aktivt använder eller sprider det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har det var när jag sa upp mig via dc att jag vill inte jobba på securitas längre men jag har försdsstååt och läärt mig att jag ska ta det IN GAME

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunde gå tillbaka i tiden till då det hände, hade jag gjort annorlunda.

Jag hade undvikit att ens nämna fusk under livesändningen, oavsett i vilket sammanhang det var. Även om det inte var menat som reklam eller uppmuntran, så förstår jag nu att vissa ämnen inte hör hemma i offentliga spelrelaterade diskussioner, eftersom de kan missförstås eller sprida fel signaler till andra spelare.

Jag hade istället fokuserat på själva spelet och hållit mig helt borta från kontroversiella ämnen. Om jag kände att något behövde diskuteras om fusk eller säkerhet, hade jag kontaktat staff privat istället för att ta upp det offentligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något efter att jag blev bannad.

Jag har förstått hur viktigt det är att tänka på hur mina ord kan uppfattas av andra, särskilt i en offentlig miljö som en livesändning. Även om min avsikt inte var att bryta mot reglerna eller skada servern, så spelar det ingen roll om det jag säger kan misstolkas och påverka andra negativt.

Om jag blir unbannad kommer jag vara mycket mer försiktig med vad jag säger och hålla mig helt borta från att diskutera ämnen som fusk, exploits eller något annat som kan bryta mot reglerna. Jag kommer också läsa igenom serverns regler noggrant och respektera dem fullt ut. Dessutom kommer jag att vara mer uppmärksam på att bidra positivt till gemenskapen, snarare än att riskera att skada den

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår. Jag respekterar er process och accepterar ert beslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka