Antagen Kevin88 | Chef-jobb ansökan [Auto] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin88

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,204
Reaction score
29
Vilken chefs-position ansöker du till? Autoexperten

Vad heter du i verkligheten? Kevin

Vad är ditt användarnamn på discord? Kevin88

Ange ditt födelsedatum: 4 September 2010

När fick du medlemskap på Unive? 2022, fast jag lämnade och kom till baka efter några månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har erfarenheter inom bilar och har varit biträdande chef på SC styling och Mekonomen. Samt så har jag varit chef på Securitas och Lindroths. Inom dessa jobb så har jag erfarenheter i det administrativa och inom det praktiska. Jag har också då haft utbildningar med flera personer i de jobb som det krävs. Jag har samt erfarenheter att leda stora team, som jag har gjort på polisen och Securitas. Jag har en förmåga att skapa inaktiva jobb till aktiva jobb. För under min tid som Securitas chef och Lindroths chef så gjorde jag dom aktiva med en kunnig personal.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att se till att jobbet ska flyta på dagligen och kunna få aktiva och kunniga personal. Jag kommer att leda Autoexperten med mina ledningsförmågor och ställa autoexperten på rätt väg. Men vi i ledningen för Autoexperten kommer det bli massor av förändringar kring personal och krig kunderna. Jag har tänkt mig att göra möten regelbundet som kommer att planeras med personalen om tiderna. Men det kommer att handla om vad de tänker och tycker, samt att kunna planera till framtiden om hur vi kan förbättra upplevelsen på autoexperten. Jag kommer att se till att ingen slags korruption ska förekomma i vårt arbete. Jag kommer att ge personalen överraskningar om de arbetar bra då och då. O det kommer att öka på aktiviteten. Jag har planer att utbilda dessa personer till välutbildade mekaniker och så att alla som kommer in på autoexperten kommer ut med ett stort leende. För att kunna förbättra kundupplevelsen. Jag kommer att se till att jag och mina biträdande samt ledningen ska göra vårat bästa för att göra så att Autoexperten blir en av de aktivaste fordonsbranschen i staden.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv varje dag ifrån 15:30 till 22:00 och på helger/lov kommer jag vara aktiv ifrån 11/12 till 00:00 inklusive med pauser.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till AutoExperten.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka