Inaktuell Isak323 | Chef-jobb ansökan [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Isak323

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Isak Löfgren

Vad är ditt användarnamn på discord? Isak323

Ange ditt födelsedatum: 14 Oktober 2009

När fick du medlemskap på Unive? — 2026-06-03

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag sitter i ledningen och förra chefen vill att jag ska ansöka till chef positonen. Jag tycker att jag kan förbättra securitas och få in mer folk som är aktiva

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Göra securitas bättre. Inte att det är dåligt nu men kan förbättras. Jag är väldigt aktiv och seriös med mitt rp och tycker att jag är rätt person för h

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja

Har du läst våra grundregler? Ja

JAG RÅKADE TRYCKA PÅ SKICKA

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Göra securitas bättre. Inte att det är dåligt nu men kan förbättras. Jag är väldigt aktiv och seriös med mitt rp och tycker att jag är rätt person för jobbet. Den förra detta chefen tycker också det och därför vill att jag ska bli den nya chefen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är extret aktiv på servern till skillnad ifrån andra. Och seriös i mitt rp och känner många på servern. Som mekonomen och autoexpteran samt trygghansa. Är också den mest omtyckta securitas vakten.

++rep anser att denna killen är riktigt mogen/trevlig/snäll och väldigt kompetent. Han är presic vad securitas kommer behöva just nu efter att vi blev av med våran gamla chef. Han har mitt hela stöd angånde alla beslut hans anser är rätt finns enligt mig inte många personer som är lika competenta som han MVH Silvegrubs :3

++rep När jag var chef förut så rullade jag mycket med denna grabb. Han är otroligt duktig och kan jobbet skit bra! Tror verkligen att han skulle passa som chef!

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Senast ändrad:
Nekad.

Anledning: Spelaren väljer att dra tillbaka sin ansökan.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka